WhatsApp intră pe segmentul business cu o aplicație dedicată
WhatsApp este cea mai populară aplicație de chat, dar, pentru a-și păstra poziția de lider, nu trebuie să neglijeze niciun segment de piață.
Cei mai mulți dintre noi își desfășoară majoritatea conversațiilor pe WhatsApp. Aplicația celor de la Facebook a evoluat semnificativ în ultimii ani și, odată cu introducerea funcțiilor de VoIP și chat video, a devenit indispensabilă.
Nici măcar nu mai este folosit doar de utilizatori obișnuiți. Mai multe firme din diverse domenii de activitate se bazează pe WhatsApp pentru a transmite rapid informații utile unui număr mare de utilizatori. Clienții business aveau însă o problemă majoră cu îndrăgitul program din cauza unei limitări importante. Până acum, utilizatorii nu și-au putut da seama dacă interacționează cu un reprezentant oficial al unei companii sau dacă este vorba de o păcăleală. Din acest motiv, în curând vor fi introduse conturile verificate, la fel ca pe Facebook sau Twitter.
Printr-o postare pe blogul oficial, cei de la WhatsApp au detaliat o serie stufoasă de schimbări care urmează să fie implementate în zilele și săptămânile următoare pe platformă. Compania americană a început deja să testeze asocierea de insigne conturilor de WhatsApp aferente unor afaceri de dimensiuni mici și medii. Astfel, vei ști că interacționezi cu un cont verificat.
În același timp, se pare că va fi lansată o aplicație gratuită intitulată WhatsApp Business pentru companii mici și o altă soluție enterprise pentru corporații. Aceasta din urmă va viza companiile aeriene, băncile și site-urile de comerț electronic ce vor să comunice rapid și sigur cu clienții. În acest fel, s-ar putea să afli mai repede dacă întârzii cu o rată la bancă, dacă avionul aterizează la timp sau un pachet pe care l-ai comandat a ajuns la curier.
Întregul proiect se află însă la început, iar cei de la WhatsApp au ținut să menționeze că vor încerca să fie foarte atenți la feedbackul primit pentru a implementa cât mai multe schimbări utile într-un timp scurt.